Vælg krydsmål

Ofte stillede spørgsmål

Reklamation

Hvad gør jeg hvis jeg opdager skader på den bestillte Vare?

Hvis et produkt er blevet beskadiget, bedes du sende en reklamation til os. For at indlede en reklamation, send os venligst en e-mail til reklamation@df-automotive.de/reklamation@velonity.dk. Vi har brug for følgende oplysninger i din e-mail: 

- Ordrenummer eller fakturanummer 

- Hvilken vare bliver reklameret? 

- Hvad er klagen over varen (kort beskrivelse af problemet) 

- Hvornår opstod defekten? 

- Billeder af defekten.

Hvad gør jeg hvis en pakke kommer beskadiget?

Hvis en pakke ankommer beskadiget, bedes du straks sende en reklamation til os. For at registrere transportskader har vi udover dine ordreoplysninger også brug for sporingsnummeret på den beskadigede pakke.

  • Ordrenummer eller fakturanummer
  • Hvilken vare bliver reklameret? 
  • Hvad er klagen over varen? (kort beskrivelse af problemet) 
  • Hvornår opstod defekten? 
  • Billeder af defekten 
  • Tracking nummer 
  • Fotos af emballagematerialet 

Intet passende svar fundet?

Hvis dit spørgsmål ikke kan besvares med vores FAQ, kan du også bruge vores Kontaktformular og vores serviceteam tager sig af dit anliggende.

Oplysninger om køretøj registreres

faq-info-logo
icon-cookie-tire-bitten Vi bruger cookies
Vores webside anvender cookies. Nogle er afgørende, mens andre hjælper os til at forbedre denne webside. Ved at klikke på ""Accepter alle"" accepterer du anvendelsen af cookies og andre teknologier til behandling af dine oplysninger. Mere herom i vores Erklæring om databeskyttelse.
checkbox-essenziell Essentiel
checkbox-marketing Marketing
checkbox-statistiken Statistikker
checkbox-externe-medien Eksterne medier

Vælg køretøj

  • Køretøj
  • Nummerplade